A reklamáció érvényesítése

Ha postai úton szeretné elküldeni az árut, kérjük, jelölje meg a reklamációszámmal ellátott címkével, és küldje el a kiválasztott fióktelep címére. A reklamáció száma ennek az űrlapnak a kitöltése és elküldése után lesz létrehozva.

Reklamáció benyújtásának dátuma 26.04.2024
Számla-, szállítólevélszám
Irányítószám
A reklamáció érvényesítése a Siko fürdőszobák és konyhák fióktelepén
A szállító fióktelep címe
Panasztevő címe
A panasztevő vezetékneve és utóneve
Utca
Város
Irányítószám
Hol van a termék (cím)
Hol van a termék (név)
Hol van a termék (cím)
Hol van a termék (város)
Hol van a termék (irányítószám)
A panasztevő telefonos elérhetősége
A panasztevő e-mail elérhetősége
Árukód   Betöltés számláról
Értékek a gyártási címkéről
A reklamáció rendezéséhez szükséges mellékelni a gyári címkén található értékeket, töltse ki azokat, vagy mellékelje azok fényképét.
Kategória
Reklamált áruk száma
Hibatípus
A hiba pontos leírása
Áru fizikai elhelyezkedése a reklamáció érvényesítésekor
Rendezési igény
Mellékletek
Megjegyzések a vásárló számára

Adatvédelmi nyilatkozat:


A fenti feldolgozáshoz kifejezetten hozzájárul. A hozzájárulás bármikor visszavonható, például a társaság elérhetőségeire küldött e-mail üzenettel vagy levéllel. A vásárló személyes adatai automatizált módon és kézileg is feldolgozásra kerülnek, és az Adatkezelő dolgozói számára hozzáférhetővé tehetők, amennyiben ez szükséges a munkafeladataik teljesítéséhez, valamint az adatfeldolgozók számára, akikkel az Adatkezelő személyes adatok feldolgozásáról szóló szerződést kötött, az Adatkezelő vállalatai számára, illetve más további személyek számára a hatályos jogszabályoknak megfelelően. A kereskedelmi feltételekre vonatkozó részletesebb információ a www.siko.cz oldalon érhető el.